fredag 22 oktober 2010

Fredagsbön 2


Röjder, Christina, Johan och Thomas

Idag på bönen så hade alltså Kalle gett alla sina RAW-filer från ett reportage han gjort i Mexiko till Johan.
Johan hade tagit det på allvar och valt och vridit och vänt och gav en bra kritik till Kalle tycker jag.
Dessutom är känslan att jag själv lär mig massor av att bara få vara med stor.
Härligt.
Nästa vecka är det Röjder som ger alla sina RAW-filer till Kalle som kritiserar hans Ungernreportage.
Det känns som vi är på rätt väg. Vår seniorphotographer Thomas kom med ytterligare en idé som han ska göra nästa gång han håller i bönen men det återkommer jag till när det blir dags.
Ha en trevlig helg. I morgon är det jag som hoppar in på ett jobb bara för att...


Hussein, Anna, Linda och Kalle

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden