onsdag 9 november 2011

Lisa



Som du ser lite längre ner i bloggen så har jag köpt en scanner.
Just nu är jag på min tid på Länstidningen i Södertälje.
Här har vi en fotografering med Lisa Nilsson och datumet som står på negativpärmen är 13/5 1992.
Lisa skulle förmodligen sjunga i stan och då får ju den lilla lokaltidningen ofta träffa artisten på dagen.
Jag antar att artisterna är otroligt trötta på det där men ändå. Det ingår i hela spelet.
Eller gjorde åtminstone, idag ser det lite annorlunda ut.
Vi träffade Lisa på ett hotell i stan och jag ville ta en bild på henne nere vid kanalen för det hade jag väl fått för mig var bäst eller snyggast.
Lisa är en lätt person att ha och göra med så hon sa okej direkt. Då fick ju hon chansen att se lite av stan också som hon sa.
När vi kom till min lilla bil som dessutom råkade vara en cab (ja, jag vet inte, men det var en fin kompis som köpte den åt mig, även om det inte riktigt var jag att köra cab) blev hon glad och sa:
- Cabba ner!
Det var ju bra tänkte jag så kan vi ta någon bild när hon sitter i bilen också.
Jag gjorde det när vi sakta puttrade fram genom stan och hon tjoade och hejade på folk på gatan.
Det var början av maj så det var en fin vårkväll.
Vi hade roligt och vi plåtade och körde runt.
Ja, lite så.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden