onsdag 30 november 2011

Onsdag



Det är onsdag idag. När jag kollar till höger så sitter IDK där och stirrar i sin skärm.
Annars finns det att göra.

Ikväll har vi vår sista ÅB-kväll här på jobbet. Sen får det räcka.
Tre kvällar har vikts till detta med glada kollegor. Men som jag skrivit förut så är det lite svalt intresse för det.
Hur har du det på din arbetsplats?
Träffas ni också och kollar genom era bilder?

Annars är Sydsvenskan nyheten nu. Vi jobbar ju med nyheter men just nu är det vi som är nyheten med all turbulens som är här inne just nu.
Tuffa tider, väldigt tuffa tider.
Det tär på oss, men på något sätt måste vi komma oss ur allt snart och börja fokusera igen.
På att göra en bra tidning.

Jag sitter med final cut X också en del. Vill så gärna ha mer tid att verkligen grotta ner mig i det.
Det får bli framtidens program för mig.
Då vill jag kunna det, inget konstigt med det. Men jag hinner aldrig sitta och testa mig fram ordentligt.

På fredag flyger jag till Umeå.
Jag missar vår fina bön som Johan Bävman håller i.
Du såg hans hemsida va?

Jag vill ringa Peter Claesson. Vi har inte snackat på länge och han var på min svarare för några dagar sen.
Dåligt av mig.

Min kompis Göran Thorén i Falun.

Tror du jag är gjord av tid eller?

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden