torsdag 22 december 2011

Året


Foto: Linda Axelsson/Sydsvenskan

Var du än kollar så hittar du Året i bilder och Årets bästa bilder och så håller det på.
Kul men jag länkar inte till något ställe. Du kan kolla var som helst så ser du.

Jag har postat böcker idag eftersom jag skrev att det gick fint att beställa böcker idag i tidningen.
Roligt som bara den och har du beställt så borde du fått ditt ex imorgon.
Annars har det blivit fel och då ber jag dig maila till:
boken@sydsvenskan.se
Då ska vi posta den så du har den.

Jag har fått en egen kalibrator med posten idag.
Det är kul att äga en sådan.

Imorgon flyttar vi bönen till lunch istället. Dels är vi få och så kanske folk vill passa på att gå hem tidigare och fira julen.
Det måste väl vara okej.

Har du fått in dina ÅB bilder?

Snart är det jul.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden