måndag 19 december 2011

Det överexponerade gömstället



Min sista arbetsvecka på länge.
På fredag stämplar jag ut och är tjänstledig i fyra månader.
Känn på den.

Den här veckan tycks bubbla upp som kanske den sämsta.
Ingen bra känsla i magen.
Jobbigt.
Synd att sluta på det sättet.

Idag har jag packat böcker och fixat med lite annat också.
Några möten och en lunch för ledarna.
Min sista.

Vi har gjort en fin bok. Skönt att det känns bra.

Gillar Bob Hund just nu.

Inte klar med Årets Bild.

Bilden är från Ukraina.
Anja på bilden har det värre än mig.
Liksom dom i Trollhättan.
Vill du se ett bildspel från Ukraina som jag gjort så ser du det här.

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag tänker ofta på Anja och hur hon har det i dag. Det gör ont i hjärtat. Jag klarar knappt tänka på det. /Malin

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden