lördag 17 december 2011

Superfredag 10



Vi delar också ut några priser internt på redaktionen.
Det skulle vara svårt för mig som chef att välja ut en som vi kallar "Årets Fotograf".
Men eftersom vi alla har varit med och röstat på veckans bild så får vi ju automatiskt en som vi kan kalla det.
Låt mig säga att det är ingen lätt match att vara i toppen på det här gänget.
Det var tufft enda in i slutstriden men som slutlig segrare stod Kalle Melander med 7 bilder.
Både Hussein El-Alawi och Peter Frennesson flåsade honom i nacken med 6 bilder vardera.
Själv ska jag vara nöjd och stolt med 2 bilder under året. Men det är jag inte.
Nästa år blir det kanske andra bullar.
Peter Frennesson blev utsedd till "Årets fotoquizare" eftersom han vann den.
Johan Bävman blev "Årets försäljare" eftersom han har sålt för mest pengar.

Vi delade också ut "Årets Klippa" till någon vi tycker förtjänar det.
Det gör allihopa men vi valde i år ut Kalle Melander till det också.
För hans sätt att komma in på jobbet. För hans intresse för andra och hans förmåga att se till helheten och till gruppens bästa.
För att han är en klippa på redaktionen helt enkelt.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden