söndag 4 december 2011

Umeå - Malmö

Har lämnat mina goda vänner Tobbe&Jonas.
Full av energi och många idéer men det känns alltid också lite tomt.
En helg går så fruktansvärt fort.
Allt vi skulle hinna, allt vi hann och allt det andra.

På väg ner söderut och jag har fått plats på ett flygplan till Malmö så sent så jag får en del väntan på Arlanda.
Arlanda är ingen höjdare tycker jag.
Nu sitter jag här och planerar veckan på bästa sätt.

På tisdag är det möte med ledningsgruppen på Biskops Arnö.
Borta hela dagen och flyger hem sent på kvällen. Jag vet inte hur det blir med min plats nu när jag slutar som chef.
Platsen följde med min tjänst kan man säga.
Vi får se vad som sägs på tisdag.

På torsdag är det glöggkväll med PFK södra.
Jag hoppas att du kommer på den.

Ledig helg nästa vecka men innan det så ska Ludvig Thunman hålla i fredagsbönen.
Det ser ut att kunna bli en fin vecka.

Vi är inne i december och glöggkvällarna avlöser varandra med julbord och annat.
Kul såklart men väldigt häktiskt.

Hinner bläddra i många tidningar på vägen ner.
Ingen rolig syn om jag ska vara helt ärlig.
DN kör en bild på köttbullar stort på ettan. Ingen kritik till fotografen men köttbullar på ettan?
Blir lite stillastående kanske.
Funderar på vad vi har idag men det vet jag ju redan. Emma Larssons tjejer från Lindängen.
Bra så.

Tips till dig som vill göra det där lilla extra till din kund.

Utanför fönstret kommer och drar flygplanen. Arlanda har fina kontorsplatser med barstolar dock.
Ström under bordet. Lätt att sätta upp sitt eget kontor.
Maggio i luren just nu.
"Mitt hjärta blöder".

Jag surfar runt och ser att Höök tipsar om den här bilden tagen av Annie Leibovitz på Lady gaga och Tony Bennett.
Här ser du en bakomfilm också.

Nej, nu hade det suttit fint med en boarding.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden