torsdag 29 augusti 2013

Kungen av skogen!

Foto: Ingemar D Kristiansen

Hos oss på Sydsvenskan har vi en kille som heter Ingemar D Kristiansen.
Han kallas kort och gott för IDK.
Eller kungen bara.

Det namnet har sina orsaker kan jag lova.

Han är Sydsvenskans största profil i Lund där han jobbar och blev anställd för massor med år sedan.
"Har du inte blivit plåtad av IDK är du ingen riktig lundabo" tycker jag är ett riktigt bra citat som härjar i Lund.
Du fattar det där med kungen va?

Nu börjar han blogga.
Du följer honom här.

Hans största passion efter jobbet är att fortsätta fotografera men då i naturen.
Men det där känner du till, annars hittade du den här bloggen idag.

Jag lägger till honom i min blogglista också såklart.
Har du tips på andra bloggar som ska med där?

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden