måndag 7 oktober 2013

Jubel!


Det här med jubelbilder, det har vi snackat om förut eller hur?
Innan matchen igår fick jag ett samtal om att redaktionen önskade sig en höjdare och en bild till C1:an.
Nu visste jag inte att bilden på C1:an skulle vara trekantig, det är ett nytt format för mig.

Nåväl.

Igår säkrade mer eller mindre damerna guldet så då tycker jag ärligt talat det är på sin plats med lite jubel.
Annars är jag lite skeptiskt till det nämligen.

Såhär blev det i tidningen åtminstone.


2 kommentarer:

Daniel Nilsson sa...

En teknisk fråga, vad har du kört för kamera på den där trekantiga ?
Och vilket sammanträffande att Björn i Göteborg också hade en sådan kamera exakt samma dag som du!

//D.

Lars D sa...

Jag hade en Canon med jag tror (vet) att Björn kör Nikon...märkligt.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden