onsdag 16 oktober 2013

Sju tusen fem hundra (7500)


Min blogg berättar för mig att detta, ja just det du nu läser är mitt 7500,e inlägg här på bloggen.
Är det normalt?
Är det sunt?

"Blogg är för självupptagna egoister" har jag hört.
Jag vet inte, jag tycker fortfarande det är roligt.

Det jag inte tycker är lika roligt är att OM man inte är bättre än sin senaste bild är det inte mycket att hänga på väggen direkt.
Ja, du ser ju själv här ovan.
Min hotellutsikt i Kalmar.
Just nu tagen bara för någon minut sedan.

7500...

Idag hade vi Folke Rydén som gäst och det var riktigt inspirerande.
Han kan berätta både med och till bild.
TV har fattat det sedan länge.
Bilden är det viktigaste!
Bra. 
Lätt.

Läs förresten om debatten jag tyvärr missade i måndags.
Du gör det här.


Håller på att bli förkyld också.
Har svårt att sova på natten. Inser att min skräck för fängelse är stort.
Läser Johan Persson och hans kollegas bok och det där skrämmer mig lite.
Inser att det börjar gnällas.
Läge att lägga av kanske?

Vi hörs.

2 kommentarer:

Fredrik Reuterhäll sa...

Det är galet många inlägg, och jag har läst nästan alla...

Lars D sa...

Det är fint av dig:-)
Tack.

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden