tisdag 5 november 2013

PF-dagarna 6

Bombay Flying club var på plats och berättade hur dom jobbar.
Jag tror inte dom behöver någon längre presentation idag men låt mig säga att jag tror inte dom går och oroar sig för dagstidningskrisen direkt.

Idag lever dom på att föreläsa om storytelling på nätet till 50% och är producenter eller gör egna projekt och gör egna historier.

Grymt inspirerande alltså!
Man får tänka på bort att Henrik Kastenskov ser ut som Haddock och hans kollega Poul Madsen inte är helt olik Tintin.
Duktiga är dom och vilket driv, ta en titt på deras sida också och kolla runt.

I våras satt jag själv i juryn i Danska Årets Bild och gav detta givet förstapriset som gick till Poul och andrapriset till Henrik för ett annat projekt.



Dom kom med tips om hur man lättare jobbar, hur dom gör och vad dom lärt sig.

Öppna starkt
Överaska publiken
Optimera

Dom tipsade såklart om det här.

Just nu har dom fått ett nytt projekt om enrgi som dom ska jobba med under 2 år och dethar gett dom 11 miljoner danska kronor berättade dom.
Du ser mer om det projektet här.

2 kommentarer:

Fredrik Reuterhäll sa...

Helt galet vad fina reportage och fimer de gör...holy cow! Vilken inspiration.

Lars D sa...

Ja, dom är grymma.
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden