onsdag 27 november 2013

Stumfilm


Det är onsdag och rätt mycket att fixa med ändå.
Bilden tog jag i Istanbul i somras.
Jag förbereder ett snack jag ska ha nästa vecka och inför helgen som blir fin med Tobbe&Jonas.

Det börjar dra ihop sig till årsslut eller hur? 
Eller är det för tidigt att orda om det.

Nästa vecka har vi i PFK ett möte med tema Årets Bild och Per Lindström och Ola Axman kommer.
Gör det du också.
Vi har i PFK södra ökat våra träffar från 4 till 6 det här året men jag vet inte om det egentligen dragit fler människor.
Vi kämpar vidare till årsmötet som ju inte är förrän mars/april sådär.

Jag gillar Magnus Sundberg
Läs hans senaste inlägg på hans blogg.

Jag har en extra lång arbetsdag idag med konsert som avrundning.
Jo, jag vet det är inte sport men det följer med några allmänna jobb också ibland.

Att vi inte får veta något om Niclas&Magnus är konstigt och jobbigt tycker jag.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden