fredag 8 november 2013

Älska din nästa...


Igår var jag på en debatt som fotbollssupportrar mot homofobi arrangerade.
Till sist ville han som föreläste när jag var där inte ställa upp i media.
Jag förstår honom men jag tycker det är skit.
Som fan.

Låt folk vara som dom vill.
Det låter så självklart men det här med utanförskap är en stor fråga.
Det är inte ens meningen jag ska gå in på det just nu, jag tycker bara det känns enkelt.
Sköt dig själv och respektera andra.
Lätt.

Anton Hysén som syns på bilden är en tuff kille.

Det är fredag.
Jag känner mig stressad.

Mycket att fixa med och i eftermiddag och ikväll ska vi på bildredaktionen begrava bildredaktionen.
Många känslor såklart.
Hoppas vi kan hålla det till glädjen vi haft under alla år.

Ha en fin fredag!

p.s (Det är inte killen som inte ville vara med på bild i media jag är arg på alltså. Det är på resten)

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden