onsdag 20 november 2013

Daniel Nilsson

Foto: Daniel Nilsson

När jag jagar bilder på mig själv är det alltid Daniel Nilsson jag hör av mig till.
Igår var jag i behov igen och nu har han ledsnat på mig så jag fick en hel mapp med bilder på mig själv.
Han stalkar mig och det är tur dessa gånger.
Bilden ovan på mig framför OS-arenan som jag var på jakt efter har Daniel tagit, med min kamera så den låg vackert i min egen Drobo.
Men ändå.

Bilden under är från en Barcelonaträning och jag håller på att blogga tror jag så jag ser, eller skiter i att det står Barcelona-stjärnor bakom mig.

Tack Daniel för hjälpen.

Foto: Daniel Nilsson

1 kommentar:

Daniel Nilsson sa...

Inga problem!

Det där är ju en del av hela grejen! haha!
Säg till om du behöver fler kort på dig själv så får du ett nytt lass i mailen.

//D.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden