måndag 10 februari 2014

Feature?

Jag sitter och kopierar, lyssnar på jazz och svarar på mail.
Fixar helt enkelt.
I ett fönster på skärmen har jag juryarbetet från Poy igång.

Men alltså den här POY-juryn...
Är det möjligen jag som har sån urkass smak men i mina ögon är dom ju riktigt ute och cyklar ändå.
Men på den här bilden är det "final" i sport feature-klassen.
Imorgon när jag vaknar hoppas jag att jag ser vad som vunnit.
Enligt ryktet (min vän Torbjörn Jakobsson) så var sport action rena skiten det med.
Det får vi nog också se imorgon.

Jag blir dock väldigt glad när jag läser det här från en tidigare deltagare (Daniel Malmberg) till workshopen.
Nu ser den i april ut att vara full dessutom. Den i augusti har vi några platser kvar till.
Roligt, vi ser fram emot det båda två.
Jonas i Ryssland och jag härifrån.

Det här med feature, jag fattar det ärligt talat inte.

Bilden som fick ett andrapris i featureklassen, hur är det feature?
Någon som kan förklara det för mig?
Jubelbilden här ovan, är det feature?
Ska den vara med i finalen tycker du?

Vi hörs imorgon.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden