tisdag 18 februari 2014

Träningsmatch 0-0

Bilden tog jag i söndags men jag bjuder ändå på den.

Det är fullt upp och mycket som ska fixas och som faktiskt blir fixat också.
Det är skönt.

På torsdag skulle vi PFK södra ha biokväll men på grund av svalt intresse ställer vi in den träffen.
Nu får vi kritik för att det händer för lite.
PFK håller på att dö ut sägs det.

Imorgon träffas södras styrelse.
Krismöte kan du kalla det.
Vi kallar det myskväll.
Bara så du vet.

Fotografiska presenterar en workshop med Bruce Gilden.
Det är stort.
Läs mer om det här.

Se gärna en liten film om Bruce Gilden jobbar själv här nedan.



Jag funderar på hur mycket Fotografiska gjort för fotografin i Sverige.
Det är mycket det.
Shit! saknar stället.

Tom Jenkins satt i juryn för WPP och här skriver han om hur det är att leta fram en vinnare.

Här kan du läsa mer om det där med manipuleringarna och det i WPP.

Här läser du ännu mer.


David Burnett berättar att han är blöt idag. Det regnar visst på OS.
Här är hans kameror och jag lånade bilden från Facebook.
Det är inte nyaste arsenalen han kör med om man säger så.
Jag går igenom så mycket bilder jag kan från OS och när jag ser hans reagerar jag direkt.
Det är något annat. Han hittar alltid de där lite udda vinklarna och det är alltid något extra.
Här är hans hemsida förresten.
Himla fin kille dessutom.

Själv var jag på träningsmatch idag med MFF och det blev 0-0 därför rubriken.

Det finns faktiskt platser kvar till min och Jonas Lindkvist workshop i augusti.
Den vi håller i april är redan full med en väntelista.
Kul, men anmäl dig gärna till sommarkursen.
Det kommer bli fett, jag lovar det redan nu.
Ta dig en titt här.

Just ja, när det gäller OS. Shit vad mycket bilder med multiexponeringar det kommer.
Det är verkligen multiexponeringarnas OS det här.


Nu stämplar jag ut här.
Bara så du vet.

Jag är glad att få jobba och träffa så himla fina kollegor varje dag.
Idag träffade jag förutom mina egna på jobbet också Nils Jakobsson, Claes Hall och Ronny Johannesson.
Fina människor.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden