söndag 9 februari 2014

Fel av mig!

Niclas Hammarström var förste svensk ut i Poy.
Här hittar du hans bild.
Grattis till priset!

Jag fick också veta att "Gunnar" är tagen av en norsk fotograf som heter Thomas Haugersveen.

Men det stoppar inte där.

Peter Hove Olesen får också pris för sina bilder från Fillipinerna.
Se dom här.
Trevlig kille.

Sara Brincher Galbiati får också ett förstapris för sina bilder från Kabul.
Du ser dom här.

Jag har preics sett Jonas Lindkvist bli utslagen i Poy som nummer 6 av 5 för sina Ikea-bilder.
Känns surt men jag tror det kommer annat.


2 kommentarer:

Linus Sundahl-Djerf sa...

Och visst tusan är väl även detta Wennman!
http://www.poyi.org/71/11/second_01.php

Mange sa...

Så trist för Jonas! Hörde att Bardell också åkte ut som nummer 6 av 5 i porträttklassen...

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden