tisdag 31 maj 2016

31/5-2016

Det är sista dagen i maj och nu går vi in i sommarmånaderna juni, juli och augusti.
Jag fakturerar idag och får saker som legat ett tag gjorda, det är himla skönt.
Arkiverar och regnet smattrar fint mot rutan.
Det får gärna vända till kvällen då jag ska ut på middag med Nils-Petter Nilsson.
Det bli kalas det också.

Min fina kamrat Johan Bävman rullar det på fint för också och du ser med lätthet en liten film om honom här under.
Kommer du ihåg att jag också gjorde en och vill ta dig en titt på just den klickar du bara här.



Bilden är såklart från gårdagens match. Zlatan satt på bänken och jag hann ta den här bilden innan jag sprang till min plats där jag skulle sitta.
Jag kommer inte ifrån hans likhet med Frank Zappa.
Ja, ja.

Nu ska jag rusa vidare, ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden