lördag 14 maj 2016

Kungen!


Slutet av den här veckan som gått fick jag chansen att fotografera SM i måleri.
Kungen kom på besök och ville ta en gruppbild på honom och några av målarna.
Här försöker han få bort en Säpo-vakt så Laura Silva Mänty får ducka.
På den undre bilden så fixar hon till det sista på en karm.


Veckan har gått i full fart, jag fick också tillfälle att hänga på Ven några dagar vilket var himla fint och så skulle nr2 av Lyckligt Lottad knytas ihop också.
Puh, trött kille som kom hem på fredagen.
Nu är det bara fotboll idag och sen ledig en dag och sen kör vi igen va?

Ingen som vill köpa min fina Canon XA-25 förresten.
Det är en smidig liten sak med 2 st XLR-ingångar så den funkar fint till små filmer på webben.
Minst sagt.
Maila mig så ser vi om vi kan göra affär.
lars.dareberg@gmail.com



Annars händer det inte väldigt mycket, det är som sagt mycket jobb just nu och det är hur bra som helst såklart.
Men att allt ska klumpa sig just nu i maj månad är kanske lite dumt.
Men vi fortsätter köra, det blir en rolig vecka den som kommer.
Nu ska jag packa ihop fotbollskamerorna.

Ha en fin lördag!

3 kommentarer:

Jan O sa...

Vilken drönare köpte du?
Och vad använder du istf xa25:an?

Jan O sa...

Vilken drönare köpte du?
Och vad använder du istf xa25:an?

Lars D sa...

Hej Jan!
Jag köpte den nya Phantom 4 och den känns väldigt mycket bättre än den jag hade innan.
Säkrare och lättare.
Jag bytte ut min XA-25 redan förra året till en Canon C-100 mark2 som jag använder mer.
Men hade jag enbart jobbat med "webb-tv" så hade den här varit kalas.
Men du har ju en lika, du ska inte börja köra 2, 3, eller 4 kamera?

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden