onsdag 11 maj 2016

Det är mycket nu!

Det är mycket just nu och maj är ju maj.
Många projekt ska sys ihop innan sommaren och paniken börjar komma.
Just den här veckan har jag mycket fotodagar dessutom så jag är ute mycket, återkommer säkert till det.
Men bloggen blir såklart lidande, jag hinner helt enkelt inte riktigt fylla på den.

---------------

Bilden hämtade jag från arkivet och det är London, det ser du nog va?

---------------

Jag blir så himla glad när jag läser Journalisten om Hufvudstadsbladet gjorde i protest för neddragningarna.
Det var väldigt länge sedan jag såg  eller hörde talas om en kollektiv protest för något som så uppenbart blir sämre för produkten/kunden.
När hände det i Sverige senast?
Har SJF som ändå är fackförbund gjort något för den nedrustning som nu sker av bilden i svensk media?
Jag har inte hört något och jag har varit medlem sedan 1990.

Rädda dig själv, skit i andra!

---------------

Jag ser också att SvD har spaltat upp det här med finkopior till salu på ett fint sätt.
Läs det du också. 
Här gör du det.

Nu måste jag rusa vidare här men vi hörs mer.

1 kommentar:

Jonas sa...

Min granne som gör mycket live video köpte denna, helt otroligt!

http://www.bhphotovideo.com/c/product/1188624-REG/dji_cp_zm_000160_osmo_handheld_4k_camera.html

https://www.youtube.com/watch?v=HBdza9k4eVs

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden