tisdag 29 november 2016

Det börjar närma sig december

Det blir en sån där dag när man kommer hem och det känns som man, jag alltså inte fått något gjort.
På något mycket märkligt sätt så fungerade inte vår telefonen heller, vi som har Telia på kontoret och jag hade massor med samtal att ta tag i.

Mitt 50mm kom idag och jag fick igång min stabilisator som jag köpte i New York.
Har inte hunnit filma riktigt med den ännu men det känns ändå bra tycker jag.
Tungt visst, men det ska bli stadigt och det är viktigast.

Fina Johan Bävman och Jenny Leyman kom förbi med lunch idag, så fint att se dem.
På torsdag kommer vår kontorskamrat Linda Stark tillbaka så hon vill (såklart) ha tillbaka sin kontorsstol som jag haft ett tag nu. Men jag hann köpa en ny till mig själv idag.

Energisamtal med Jonas, Fredrik och Nils-Petter hann jag också med när jag lämnat kontoret och fått igång telefonen.

Igår skrev jag om Årets Bild och det där är alltid en sån känslig potatis. Det blev en lång tråd på Facebook och jag ser att jag fick massor med klick bara för den rubriken.
Men det är klart att det måste ifrågasättas att tävlingen dubblar avgiften, det är väl inte så jättekonstigt egentligen?

November har varit väldigt lugn rent uppdragsmässigt.
Ska jag börja oroa mig?

Idag låg också Horisont i lådan, vilket alltid är himla fint att få mysa med Kalle Melanders bilder.
Bomull. Gå och köp direkt!

Imorgon är det jag som har prao på jobbet, det blir fint det med.

Bilden till det här inlägget tog jag i Kaliningrad för länge sedan.
Det är en buss. Eller fel, förlåt. Det är en kvinna på en buss såklart.

Ljudet från New York kommer från "ljudteknikern" och inte vet jag vad han gör, men det blir väldigt mycket bättre när han fixat lite med det.
Jag är bara tacksam.

Vi hörs!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket fin bild!

Lars D sa...

Tackar!
/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden