söndag 20 november 2016

Eyewitness! Mest intressant inom bildjournalistiken!


Jag har sagt det förut men det är verkligen på sin plats att göra igen.
Magnus Sundberg i Göteborg och hans projekt eyewitness.nu är lätt det mest intressante bildjournalistisk i Sverige.
Igår, idag och imorgon.

Nu har ett nytt nummer kommit och jag tycker du beställer direkt här.
Jag menar allvar!
Beställ ett ex, vem ska annars göra det?
ALLA som läser den här bloggen MÅSTE beställa tidningen.
Okej, då säger vi så!

Magnus är grym på att ge ordningen, eller branschen om du så vill en ordentlig, befriande käftsmäll.
Den smällen tar oss med på de bildjournalistiska vägarna som tyvärr håller på att dö ut i dagspressen.
Om ingen annan gör det så gör Magnus det själv och startar en tidning.
Han gör det för att han brinner för berättandet, han gör det för att han kan och för att han är duktig.
Men mest tror jag han bara vill kunna fortsätta berätta.
Nu i senaste numret åker han inte heller långt bort utan sticker till Gnosjö i Småland.
Bara det är grymt!

Köp nu!

Magnus Sundberg - så mycket respekt till dig och tack för att du gör det.



3 kommentarer:

Peter Kjellerås sa...

Beställt för länge sedan. Magnus S en stor förebild och såååå duktig. Peter Kjellerås

Peter Kjellerås sa...

Numret beställt naturligtvis. Magnus S en strålande förebild inom bildjournalistiken.

Claes Thureson sa...

Å så går det ju att prenumerera nu!!

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden