tisdag 22 november 2016

New York 1


Jag vaknar såklart vid 05:33 och det är ändå ganska bra tycker jag.
Flög till New York som sagt igår och nu sitter jag i mitt rum och lyssnar på Offsides podcast och AC:n brummar fint efter en ganska kall natt.
Staden som aldrig sover har inte riktigt vaknat ännu och jag ser på min telefon att solen går upp 06:51.

Åke Ericson har tipsat mig om det här, läs det du också.

New York har sedan tidigt 90-tal alltid betytt mycket för mig. Min första tripp hit tog mig med storm och sedan har jag återvänt så många gånger.
Nu för ett snabbt, mycket snabb uppdrag.

Så glad att Peter Holgersson ville ha min röst till den här filmen.

Nu börjar det bli varmt faktiskt, tack och lov.

Efter den långa resan igår och taxiresan in från JFK-flygplatsen där bilden är tagen tog det lång tid att checka in, jag förstår inte varför det ska ta sådan tid.
Vi är fyra personer i mitt lilla team och en av oss sprang över och köpte 2 slice med pizza till mig och en läskeblask och när jag äntligen fått min hotellnyckel och hade pizzan i handen, med alla väskor och drickan balanserande på den lilla lådan och skulle äntligen åka upp till det efterlängtade hotellrummet så gick brandlarmet.
Såklart.
Väntan, väntan och sen visade det sig att det var någon HIF-supporter som saboterat.
Ja, sådär som de gör och så fick vi åka upp.
Läs förresten min kollega Jonas Gustavssons blogg kring HIF,s match här.

Men du, nu ska jag ladda om här, vänta in att frukosten öppnar.
Ha en fin dag!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden