lördag 21 januari 2017

Lördag


Bilden till det här inlägget har egentligen inget med något att göra.
Jag tog den i Brasilien i höstas och kvinnan på bilden tog sitt fjärde OS-guld på raken.
Nog om det.

Såg du att Norska Journalisten söker en fotograf?
Här kan du läsa mer om det.

Jag hatar verkligen att flyga olagligt med den där lilla drönaren och se så fina klipp i skärmen och när man tar ner den inse att man glömt trycka på "rec".
Nu har jag en stor lapp på sändaren så det inte ska hända igen.
Förhoppningsvis.

Jag såg också bildlösningen och rubriken i Ljusdals-Posten och visst är den ordentligt olycklig.
Stämmer den verkligen tänker jag?
Du ser förstasidan längre ner i det här inlägget.

-----------

Och nu har Amerikanerna fått sin nye president och jag har sett så mycket bilder från det där.
Se till att ha en riktigt fin lördag.

Kalle Melander fyller år dessutom.
Hurra för dig vännen.





Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden