tisdag 24 januari 2017

Tisdagen den 24/1 -2017


Det är tisdag.
Grått.
Klippbordet och lite fix idag.

Jag ser att NWT gör en grej av att JH Engström ställer ut i Karlstad, du läser det här.

Jag äter en inspirerande lunch med Ola Torkelsson, jag är tacksam för det där.
Det var igår - måndag liksom.
Har du sett hans hemsida?

Trump är nu president i USA och det där stör mig mer och mer. Men det är inget nytt, jag ska inte tjata om det, det var ju 60 miljoner som tycke han är så rätt, så rätt.
Det kanske är ännu mer tragiskt och USA får det land de vill ha så att säga.
Men i det här fallet påverkar det väl hela världen mer än vi tror.
Förstasidorna i världen såg ut såhär, jag tycker Politiken och theguardian är bäst.

Drönarna blir mer och mer vardag, åtminstone i USA och nu ser jag en mycket märklig test som du ser längst ner i det här inlägget.

Bilden till det här inlägget tog jag också på Paralympics i Brasilien i augusti, eller om det var september. 
Dressyr och det var varmt som bara den, men så fint att vara tillbaka i de där OS-sammanhangen.

Det är en dag med Radiohead.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden