måndag 25 februari 2013

Sport Multimedia i Poy


Igår skulle jag kolla in vinnarna i Poy och tänkte att jag kunde kolla hur juryarbetet fortsätter.
Då, trots att det var fel dag enligt Poys schema, dök mitt bildspel upp.
Oj, tänkte jag och hängde med ett tag för att se hur det skulle gå.

Fyra bildspel prisades och jag åkte ut som nummer 5.
Taaaackkk...
Minns du det förresten?
Här kommer det.


Det var roligt att jag var med så länge åtminstone.
Här är vinnaren förresten.
Tvåan ser du här.
Trean hittar du här.
Hedersomnämnandet ser du här.

Det man också ser på deras sida är att det är inte fotografen själv som gör det, utan en hel stab som fixar.
Roligt.

Här är ett jobb jag gillade även om själva multimedian är sådär kan jag tycka.


4 kommentarer:

Peter sa...

Kämpa!

Anonym sa...

men vad kul!! men vad fasen så nära!! damn!
Hur gör man med ett sådant bildspel, lägger du på textning? kram jenny

Peter Holgersson sa...

Kul att det nästan höll Lars! Skickade du in det med svenskt tal eller engelskt? Tänkte om du hade parallella ljudspår så att du kunde skifta berättandet...

Lars D sa...

Hej och tack

Jag hade gjort en version med engelsk text, lite som en chansning för att se hur långt det kunde gå.

http://vimeo.com/56821592

/LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden