söndag 24 februari 2013

Turné


Hemma efter en veckas sportlov.
Jag hann förbi jobbet och bar ner lådorna med mina OS-kort.
Nu är dom på väg på utställning i Trollhättan.
Som en turné alltså.
Fint så, men som du ser är det ingen glamour direkt.
I några flyttlådor i vårt garage på Sydsvenskan.
Hoppas det blir snyggt när det väl är på plats.
(Kortet är taget med en iPhone)

Jag har en inbjudan från Fotografiska jag blir riktigt glad för.
Tack.

En från Apelöga också som gör mig glad.

Jag har också en inbjudan från Danska Årets Bild på fredag, men det visste jag ju redan.
Det ska bli riktigt fint.

Tidningen FOTO ligger i lådan och jag ser att min kollega Åsa Sjöström tipsar.
Måste läsa senare och jag ser också att i nästa nummer ska Jonas Lindkvist tipsa.
Kul.

Mycket att läsa ikapp alltså.

Jag måste också gå igenom alla vinnare i POY, jag har missat en hel del där på slutet.

Ny arbetsvecka väntar med en del skoj och en del mindre skoj.
Vi får se var det slutar det hela.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden