lördag 22 mars 2008

Kung Karl!


Det är lördag och jag tar det piano. Jag har varit och myst i bokhandeln. Jag gillar det.
3 pärmar och 3 snygga pennor.
Härligt. Inga böcker dock.
Jag fick ett mail ifrån en Laura som hjälpte mig lite i Grekland. Vad kul att hon plåtat mig, eftersom man sällan kommer med själv. Hon och hennes kompisar berättade om "clean monday" som jag var på. Det var ju snarare "dirty monday" men ändå. Dessutom bjöd dom på öl.
Ja, bara en sån sak. Vänliga människor.
Jag la av misstag kan man säga in en bild på min hemsida för att det skulle vara klart när det var dags. Men eftersom jag skulle uppdatera en annan hemsida så publicerades ju även min. Förlåt för det, men så fort det är publicerat i Sydsvenskan så ska jag länka ett bildspel så ni får se på spektaklet.

Min kompis Kalle har ju varit med i TV och du hittar länken här.
Han är jagad den stackaren. Han fick pris i ÅB men det kanske snarare var en belastning. Ibland känns det som att bara för att man får dom fina priserna, ja då får också ta en massa skit för det. När det gäller photoshop så finns det bilder i den där tävlingen som är hårdare än Kalles.
Dessutom ligger väl miljöaspekten i betraktarens ögon. Du är en hyvens kille, Kalle, fortsätt så.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden