söndag 7 september 2008

Agaetis Byrjun


2002 gjorde jag ett reportage om Folkrace.
I helgen var jag gudfader. Flyget och tåget tog mig till Falun för dop.
Jag är gudfar, igen åt lilla Vera. Jag har redan lilla Matilda i mitt stall men hon är ju inte så liten längre.
Min bästa barndomskompis G och jag satt och mös till det isländska bandet Sigur Ròs.
Lyssna och mys dig bort ett tag.
Nu är jag i Stockholm. På vägen ner ser jag Vanilla sky och Sigur Rós har inte mindre än tre låtar med på filmen.
U2 och Radiohead också så gå och hyr och se och lyssna, men det har ni väl redan hunnit med antar jag.
Det är mycket flängande just nu men efter detta ska det varas hemma.
Tipsade jag om Gettys bilder som du lätt kan se här.
Kommer man till Antwerpen så ser det ut som dom har ett jättebra ställe för fotografi, kolla själv här.
Min kompis Tobbe ringer och säger att Aftonbladet hade ett tips om att "se bildspel på nätet" publicerat i tidningen igår.
Tyvärr hittar man inte igen det när man kollar, men det kan vara bra för oss bildspels-fans att dom stora drakarna kommer igång i papperet så att säga.
Boxartjej i svartvitt från Tamba bay,
kolla här.
I veckan ska jag vara hos SvD och lära dom lite om ljud och bild.
Jag måste förbereda mig bara.
Sätt fart!
/GODFATHER
I faderns, sonens och den heliga andens namn.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden