måndag 22 september 2008

Hosta och ett dåligt humör.


Måndag och ny vecka. Mobilen låg fint kvar i bilen med 22 missade samtal.
Nu ska man ringa ikapp det istället, jag vet inte vad som är bäst.
Forskar vidare med det. Min minsta tjej är sjuk så jag är hemma med henne.
Bilden är från Grekland som jag besökte i våras, du ser ett bildspel på min hemsida.
Surfar runt lite och ser att Vincent fått testa den nya Canon,en.
Han har skrivit om det på sin blogg och har inte mindre än 329 kommentarer.
Wow!
329.
Jag får ett mail från Peter Krüger som gjort ett bildspel.
Se det här.
Det kan inte bli dåligt om man lånar musik av den allt för tidigt döde Esbjörn Svensson.
Mys måndagen.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt bildspel om hijras, och reportaget i tidningen var riktigt intressant, håller det för det bästa från er Indienresa. Men, jag begrep aldrig riktigt vad hijras är, kan inte få ett svenskt ord på det och får inte in det i min fördomssfär, Ska jobba på det.

Visst konstaterade du för ett tag sedan att så fort du skrev om utrustning så rasade det in kommentarer. Man kan undra, är fotografi konst eller en materialsport? Men det är ju så, att utan grejer blir det inte mycket fotografi.

Ha det!

Claes

Lars D sa...

Hej Claes
Hoppas att allt är bra med er.
Enucker säger en del.
Tack så mycket förresten.
Hoppas vi ses framöver.
/ LarsD

Anonym sa...

Lite kass länk till Kreugers bildspel.
Ska vara ... http://www.vlt.se/bildspel/080919cullberg/

Lars D sa...

Jaha, vad konstigt.
Nu borde det vara rätt i allafall.
sorry
/ LarsD

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden