måndag 8 september 2008

Kontroll i Stockholm


Det är grått i Stockholm, riktigt grått.
Höst.
Slår upp datorn och läser Burnetts lilla dagbok om OS.
Han, liksom alla andra tycker såklart att det är jobbigt men också fruktansvärt roligt med OS.
Han tycker att det är så kul att gå runt bland världens bästa fotografer och kika över axeln på deras datorer.
Precis som jag men han är ju en av världens liksom...
Stora ord.
Ödmjukhet.
Härligt, han växer mer och mer den där killen.
Bilderna är från ett bowlingreportage jag gjorde 2004. Tidningen tyckte jag gjorde mycket i svartvitt så då var det färg dom fick så att säga.
Ja, ni fattar jag har en kris och går igenom gamla grejer hela tiden.
Minns.
Nu ska jag plocka ihop dom här gamla grejerna och sätta igång inför SvD imorgon.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden