måndag 7 juni 2010

Bonusgodis 1


På mitt bord ligger en tidning som jag nu hunnit läsa. Det blir som lite bonusgodis det där.
Som du vet har ju min lumparkompis Per Broman öppnat ett galleri som heter Fotografiska.
I samma veva kommer alltså den här tidningen där dom skriver om vad som händer på museet och vilka fotograferan är som ställer ut. Kul. Chefredaktör för den är Johan Lindskog som jag också gjorde lumpen med och det känns ännu roligare att de där Stockholmskillarna håller ihop fortfarande. Jag och Johan var i Visby på jobb och jag minns att han körde så himla sakta och jag kommenterade det och Johan blev helt tokig. Sedan dess, vad jag vet har jag aldrig sagt något om någons körning.
Reportage om Vee Speers som ställer ut och Annie Leibovitz såklart.
87 åriga Lennart Nilsson som fortfarande är aktiv och gör just nu reportage om trollsländors ögon.
Jag blir varm i hjärtat och glad.
I sommar är det jag som går in genom grindarna.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden