lördag 19 juni 2010

Utsänd?



Idag är det årtiondets största mediahändelse sägs det. Vi har två fotografer uppe i Stockholm. Anna Bank och IDK. En av dom kallas kungen så är det någon som kan hovet så är det han. Anna tar en bild på Ostindenfararen som vi idag använder som Bilden, du ser den här nere.



Johan Bävman är på fotofestival i Tyskland och har vi tur och allt med oss så vinner han pris där ikväll och kammar hem 10000€. Jag håller tummarna hårt som fan. På måndag flyger han till Italien för jobb där. Över dagen!?
Som om inte det räcker så har vi Pontus Tideman, som är i Polen på valet. Du ser en rapport här nere. Själv ska jag snart åka in och jobba jag också. Vi har grejer på gång och jag ska hinna med två snabba jobb innan redaktionsjobbet börjar.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden