onsdag 2 juni 2010

Köping


Okej, jag vet jag är inte snabb men nu har jag upptäkt Köping Hillbillies.
SVT play igen.
Hur kommer det sig att Köping kvalar in på fler bra TV-serier om människor som inte är som alla andra.
Så bra.
Den här grejen om ett rullstolsrugbylag från Köping är gjort med sådan värme.
Coola, stiliga killar med snygga flickvänner som jobbar mot ett mål.
Så bra dokusåpa om några killar som är speciella på många sätt.
Se det du också.
Del 1
Del 2
Del 4
Del 5
Vet inte varför del 3 försvunnit men sök så kanske du hittar.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Del 3 innehåller bilder som inte får ligga på internet.

sonny

Lars D sa...

Hur vet du det?
Shit vad jag blir nyfiken. Vad händer då? Har du sett det?

/LarsD

Anonym sa...

Har inte sett det men skickade iväg en fråga till svt och fick ett kort svar om att avsnittet innehåller bilder som inte får/ska ligga på nätet. Visst blir man nyfiken!

sonny

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden