lördag 19 juni 2010

Bröllopsdagen 3



Efter kalaset åkte vi till folkets park där det var ett alternativt bröllop. 20 par som lottats ihop som skulle gifta sig och sen skilja sig vid midnatt. Vi hängde på Maja och Freja som lyckats lottas ihop. Dom är kusiner dessutom.
Det såg ut att vara en rolig grej och såhär i efterhand skulle jag ha hängt lite längre där om jag kunnat.
Fanns många roliga bilder att ta där kändes det som. En som fattat den grejen var fotografen Kate Visonj som ställt upp en studio där för att plåta alla paren. Kul grej och jag måste hålla utkik på någon hemsida så jag får se de där fotona.
Du ser henne här nere i aktion.

2 kommentarer:

Katzy sa...

http://fotokatevisonj.wordpress.com/

Kate Visonj sa...

...och så måste jag tillägga att det är Maja Qvarnström som har riggat och fixat studion!

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden