fredag 11 juni 2010

Fredagen den 11 juni


Foto: Johan Bävman
Tyvärr hade vi bara en bild som var nominerad idag på vår fredagsbön.
Det var Johans bild så den vann ju lätt i tävlingen. Henrik Rosenqvist höll annars i bönen och han visade semesterbilder från sin senaste långresa och det var roligt och mysigt att få resa med på det sättet vi fick göra.
Du som hänger med här lite vet att vi alla fotografer tog en bild under temat "äpple" och ställde ut i påskas.
Det där belv väldigt populärt och vi sålde 3 "verk" som vi haft roligt för.
Ja, vi har pengar kvar som vi gör något roligt för i höst.
Vi satte ett nytt, sexigt ämne som är "bron" som snart fyller 10 år. (1 juli)
Idag hade vi chips och cider och vernissage av våra bilder. Förmodligen hänger dom på en Malmöfestival nära dig ganska snart dom också. Billigare att köpa den här gången än förra. Köp gärna, du ser ett exempel här nere som Peter tagit.
Idag var också den fredagsbön jag passade på att ge mina kollegor en sommarpresent och jag är själv mycket nöjd med upplägget på just den utdelningen. Okej, det tog lite extra tid men jag tyckte det var så roligt när alla sprang iväg på "jakten".
Lite så att jag myser fortfarande och ser fram emot dom som inte var på plats idag.
Nu är det helg och jag ska ha ett bildspel färdigt på söndag då jag publicerar mig.
Shit, hur ska jag hinna det då?
Ha en skön helg du så drar jag på mig lurarna och klipper ljud.

Foto: Peter Frennesson

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden