tisdag 1 juni 2010

Tisdagshärligt


Idag var jag ute på fältet. Jag ska sy ihop säcken för ett jobb jag började med för nio år sedan.
Vet inte riktigt vart det ska publiceras så jag mailade några chefskollegor för att höra med dom om någon var sugen på jobbet.
Mailet gick iväg 14:10 och 14:12 svarade en av dom med ordet "Taget!!!".
Det gör mig såklart glad och det blir lättare att gå vidare.
Det är lite så vi jobbar på Sydsvenskan....
På kvällen hade vi tisdagsbio i vår ateljé och det var sista gången inför semestern.
Malmöfotografen "Maria Larssons eviga ögonblick" blev det.
Tyvärr var inte Johan med ikväll, hans pappa har gjort scenografin i filmen.
Se lite mer här.
Eller här nere vet ja. Köp filmen själv och se den här.
Det blev en mysig kväll och tack kollegor som kom och förgyllde den.
Eller som vi brukar säga:
Det är lite så vi jobbar på Sydsvenskan...

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden