måndag 13 augusti 2012

Dags att dra hem...





Det börjar bli dags att dra hem. Går runt på rummet och packar ihop det sista.
Min tvätt har inte kommit ännu.
Canongåvan, den där väskan får nog bli kvar på rummet. Får inte ner den.
Kom och hämta den om du vill.

Det slutade fint med en middag på stan och vidare häng med kollegorna på GP.
Jag har keps på mig nu, mest för att ha använt allt jag packat ner.
Så funkar jag liksom.

Bilden, från konstsimmet är det ju inget märkvärdigt med men jag gillar hon längst till höger i bild.
Förmodligen är det sagt att "vi sträcker på tårna" men det har inte hon greppat riktigt.
Hon kniper med sina för hon har kanske fullt upp med att hålla andan, snurra och vifta med benen, vad vet jag.

Den finaste avslutning av OS hade varit denna men så blev det inte.
Dumt av ledningen.

Vad lustigt det är med fotografi ändå. Dagens OS-bild var jag själv lite tveksam till.
Jag mailade den till Jonas Lindkvist men han så visst, kör.
Var rädd att den var lite för, ja jag vet inte. Men det kommer många sms och mail om den.
Hur kunde jag själv då vara så tveksam till den? Hade inte Sverige gått till handbollsfinal hade jag förmodligen tagit bort den och tagit en bild på rytmisk gymnastik istället.
Kul, så olika vi tycker ändå.
Tack förresten för all respons.

Nu måste jag stänga väskorna här och dra.
Jag blir imponerad av mina svenska kollegor här i London.
Fan va duktiga alla är.
Respekt.

Hörs senare i livet.

2 kommentarer:

Jörgen Johansson sa...

Snyggt jobbat, broder D. Har följt dig så gott jag kunnat. Hoppas vi ses i Perp...

Roger sa...

Tack för OS-bloggandet. Alltid intressant att läsa om hur det fungerar på ett större evenmang. Och hur vardagen ser ut.

Tack för bloggandet och för bilderna.

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden