fredag 1 februari 2013

Nynominerad (Jimmy Croona)



Jimmy Croona är också nominerad till Årets Bild.

Du är nominerad till Årets Bild för första gången.
Grattis!
Tack så jättemycket!

Hur tog du beskedet?
Jag hade varit ute och kutat och stod i duschen när nomineringslistan släpptes. Det var en kollega som hamrade på dörren och berättade, strax efter ringde tjejen också. Blev sjukt glad, kändes stort.

Vad tror du själv att du kommer få pris för?
Jag har inte skickat in så mycket, det står mellan två saker egentligen. Antingen från första maj-kravallerna i Eskilstuna eller ett porträtt, och är det inget av de två så blir det spännande!

Är det gjort på ”vanlig” arbetstid?
Det är vanlig arbetstid. Jag var ledig första maj men gick in och jobbade ändå.

Hur firade din omgivning/tidning/byrå dig?
Än så länge har det varit mycket elektroniska gratulationer, och ryggdunk på jobbet. Jag ska köpa en tårta till kollegorna, det har jag lovat. Storfirandet är sparat till Trollhättan, då bär det av ordentligt. 

Kommer du till Trollhättan i Mars?
Givet! Får hoppas det kommer massa gamla Sundsvallare och stöder i kalasandet också, några speciellt bör känna sig träffade!

Foto: Jimmy Croona

Foto: Jimmy Croona
Foto: Jimmy Croona

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden