onsdag 6 februari 2013

X2000

Fortfarande rätt seg efter sjukdomen.
Idag har jag förflyttat mig med tåg norrut.
Det är rogivande på något sätt.
Så länge det inte finns sportanhängare ombord som kliver på i Hässleholm.
Dricker öl och whisky redan vid 8:30 och ska på fotboll.
Såklart.
Suck.

Där utanför fönstret pågår något annat.
Började med bar backe.
Sol.
Sen kom det snö igen och sen blev det blåst och när jag kom till människobyn så bjöd inte det på det bästa vädret.


Jag hann förbi Fotografiska också såklart.
David Lachapelle fyller hela museet och även om han inte är min favorit kanske är det fint att se det.
Lokalerna är fina.
De hackas mycket på Fotografiska just nu. Varför vet jag egentligen inte.
Stället gör mycket med mig.
Det är fint.
Bra för fotografiet.

Det blir fortsatt tåg imorgon.
Sundsvall är destinationen. Sitter med i ett nybildat branschråd på skolan i Sundsvall.
Det ska bli trevligt och fint att komma upp dit.

Det är kallt.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden