fredag 6 december 2013

Glögg-frukost men ändå inte ihop.


Jag vet inte vad det är med den här veckan men det har känts som det varit så fruktansvärt mycket.
Igår var det PFK-kväll och som du ser är det inget dåligt gäng som sitter längst fram.
Johanna Wallin, Torbjörn Andersson, Christian Andersson, Johan Bävman som dricker glögg, Emma Larsson och Åsa Sjöström.

Per Lindström berättar om Årets Bild genom tiderna.
Du ser lite facit här under på bilden. Otroligt vilken kunskap Per har om alla bilder och historier om varje enskild fotograf.
Roligt.

Ola Axman berättar om nutid och framtid.
Det är en bra kväll.

Imorse hade vi fotograf-frukost i vanlig ordning och idag passade jag på att berätta om min Turkiet-resa jag hade i somras.
Daniel Nilsson skriver om det här och där kan du också se en bild på själva frukosten.

Hoppas din helg blir till belåtenhet.



Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden