tisdag 3 december 2013

Nu drar jag!

Längst in här har jag suttit i några år nu.
Som fotograf, sen chef i 3 år och nu fotograf igen.
Längst in i hörnet.
Linda Axelsson och IDK med IDK närmast kameran så att säga.
Vi har skrattat och haft det så bra.
Peter Frennesson mittemot och Emma Larsson snett mittemot och Håkan Röjder mittemot IDK.

Idag har jag packat ihop mitt sista skräp och har nu allt i bilen.
Imorgon är det tänkt att jag flyttar in i det nya tidningshuset vid Triangeln.
Det känns märkligt, roligt och lite sorgligt på samma gång.

Ny era.

På VLT var jag också med och flyttade till nytt tidnigshus och jag minns den glädjen och jag ser även idag på sociala medier, glada uppdateringar på kollegor som tycks gilla det nya.
Det blir spännande. 

Om du vill kan du få se min nya plats, kanske redan nu i veckan alltså.
Spännande va?


 Vår blåa "VD-soffa" som vi haft många möten i. Avsked och fredagsböner. Kreativt.

 Utsikten från vår soffa men som nu inte längre stämmer med hur det var alltså.

 Dagredigeringens gamla platser.


Grafiken satt här för bara någon dag sedan.


Magnettavlor, många magnettavlor.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden