onsdag 11 december 2013

Rumänien


Idag checkade jag in i Rumänien.
Om jag räknat rätt så har jag nu varit i alla Europeiska länder för Sydsvenskan.
Check!
Liksom.
Det var mitt sista land.

Det är lite kallare här än hemma i Sverige.
Thåström fyller mitt rum med musik.
Fint.
Imorgon ska det jobbas, idag har det mest varit rekning och möten.
Jo, jo vi var inte framme förrän på kvällen heller.

Mitt rum som är väldigt billigt hade jag inga höga förväntningar på men det är riktigt fint och stort.
Lite grönt kanske och den här jäkla parfymen som det sprutats runt med på rummet.
Ögonen kliar.
Okej, det räcker med gnäll nu, jag fattar.

Boktips kanske?

Årets Bild kväll hemma hos Åsa&Daniel som jag missar tyvärr.
Hoppas dom har det riktigt fint och hittar några pärlor.

Nu ska jag passa på att lägga mig som ett kryss på den där sängen du ser.
Vi hörs mer.


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden