fredag 26 september 2014

Fredag! Nu igen


Jaha, då var det fredag igen och som du ser på förra inlägget var jag på fotboll igår.
Igen, det är ju som sagt mycket fotboll just nu.

En sak jag glömde med förra inlägget.
Det här med löpsedlar, vem fan kom på det?
Är det höjden av kreativitet på redaktionen, att spelare i mer än 10 år ska ha löpsedlar när dom vinner SM-guld?
Ta bort! det förstör bara för alla och spelarna skiter i vilket.
Det är ju deras fest inte en kvällstidnings...
Suck.

På bilden gör TV4 en intervju med Nathalie Persson som jag skrev om men tjejerna hällde vatten på henne mitt under direktsändning.

Nog om det.

----------------------------------------------------------------------------

Kylaren på bilen är trasig.
Hela bilen piper.
Nu står den i garaget på jobbet.

Igår när jag var ute och sprang hörde jag Bildradion med Göran Segeholm och blir både glad och förvånad när jag omnäms i senaste avsnittet.
Vid 30 minuter nämns alltså jag.
Kul och tack Göran!

Min vän Jonas Lindkvist är vid Syriska gränsen och du ser en första rapport här.

Vi passerar förbi bokmässan igår och nog är det många tygkassar i omlopp på den mässan?

Nu gäller det att få ordning på allt och gå vidare.

Ha en riktigt fin fredag!

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden