lördag 6 september 2014

Perpignan 4


Här är "min" trappa i Perpignan.
Här bor jag.

Idag har det varit varmt här i Perpignan.

Efter gårdagens träff med Ola Axman och Göran Stenberg kunde jag avnjuta en tapasmiddag med Jörgen Johansson.
Många skratt och otroligt god mat.
Sedan satt vi på hans balkong och Perpignan-natten var fin.
Canon-fest på det med sen läggning.
Det rullar på med andra ord.

Ikväll är det avslutningsmiddag och sen fest igen på klostret.

Jag vet också att PFK södra arrangerar "Visa pour limage-Malmö" ikväll.
Är du där så ta dig ner till båten Tintin, jag vet att du har en fin kväll framför dig.

Jag kan nog avslöja att det kommer lite nyheter i Årets Bild.
Men jag låter Axman/Stenberg komma med dom själva.

Väldigt mycket fotografi.
Det, tillsammans med sena nätter gör mig trött.
Men väldigt glad.
Tacksam.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden