fredag 17 april 2015

En Stockholmstripp


Några snabba intensiva dagar i människobyn.
Full fart med många möten.

Jag hann förbi Fotografiska och såg Martin Parr också.
Gå förbi där du också.
Så roligt med dokumentärfotografer som tar den humoristiska dörren och berättar med glimten i ögat och på ett så annorlunda sätt.
Fyndar några böcker i shoppen och det tycker jag du ska passa på att göra också.

Jag träffar vänner och får äntligen träffa Johan Bergmark.
Trevlig man, precis som jag fått det sagt till mig tidigare.
Han var med i min julkalender och du kan kolla hans lucka här.

Vi sågs en kväll tillsammans med Håkan Lindgren och Ulf Berglund och jag fick en fin privatvisning av Galleri Ralf på natten.
Fint.
Tack.


Ibland sover jag hos vänner och ibland blir det hotell.
Den här gången blev det hotell och jag tar nästan alltid en bild ut genom fönstret.
Men på det här billiga hotellet hade jag inget fönster så du ser längst ner i det här inlägget hur mitt lilla rum ser ut.

Jag föreläste på LM Ericsson med fokus på sportfotografi.
Det var ett härligt nyfiket gäng som lyssnade på mig och ställde massor med frågor.
Härlig kväll det med. 

Idag är det full fart och mycket som ska bokas in och fixas.
Du har sett att jag lagt ut ganska mycket film som du kan ta dig en titt på så länge.

Ha en bra fredag!


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden