fredag 23 september 2016

Fredag igen (2)


På grund av landslagsgrejer och sånt så blir det mycket fotboll för mig den här veckan.
Inte mindre än fyra matcher.

Igår var det Malmö FF som i sista sekunden besegrade Elfsborg med 1-0.
Så glad han var Erdal Rakip när han med vänstern gjorde det och slet av sig tröjan och för det fick gult kort.
Jag fattar inte riktigt den där tröjavdragningen, men det är väl lite som social medier gissar jag.
Se mig! Se mig!
Skillnaden är väl att en del får "rött kort" på sociala medier.

------

Idag är skolan stängde så jag är "ledig". Ska inte in till kontoret och inte ska jag till Bokmässan heller.
Där är alla nu, i somras var ALLA i Almedalen.
Lustigt tycker jag.

Jag ser gärna Netflix serie om Chef´s table som är väldigt snyggt gjord.
Gör det du också.

För mig väntar mycket annat skoj idag, doktorn bland annat.
Kul!

Ha en fin fredag!


Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden