söndag 11 september 2016

Rio 3


Här stod jag idag. 
Jag hade platsen längst till höger och backade lite för att ta den här bilden.
När Triathlonen startade hade det tillkommit några fotografer.
Jag ställde mina skor och strumpor en bit upp på stranden och blev riktigt blöt enda upp till kalsongerna.
Rätt ordentliga strömmar i vattnet vid Cobacabana kan jag lova.
Jag kan också berätta att solen tar även om det mest är molnigt och solen bara tittar fram ibland.

Men det är fint, det är sig likt allting och jag gillar det.
Jag brottas lite med att ha gjort det många gånger tidigare och med att försöka hitta den där glöden.

Ikväll fick jag många myggbett och det var enbart för att jag sa att jag inte hade sett en enda mygga. 

Imorgon är en ny dag och jag kan också rapportera att ikväll när jag gick hem satt kvinnan där igen vid refugen. Idag satt hon bara - hon kackade inte.

Jonas Lindkvist är fin förresten - han är min kompis.
Nog om det.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden