torsdag 5 oktober 2017

Kalmar/Köpenhamn/Malmö/Stockholm


Det är rätt mycket flängande just nu och det är fint tycker jag.
Bra att ha och göra.
Öland över dagen, till Köpenhamn en sväng och just nu sitter jag på ett litet, litet rum i Stockholm.
Bilden är tagen i början av veckan på Ölandsbron där jag var för andra gången på kort tid.
Du minns kanske att jag skrev att jag hade strulat till det med ljudet.
Nu visade det sig att det inte var fel på ljudet så nu har jag allt dubbelt kan vi säga.

Låt oss inte prata mer om det är du gullig.

Ikväll väntar Sigur Rós på Annexet här i Stockholm och sen tillbaka imorgon.
Jag har precis (igår) levererat 11 små filmer till en kund och känner mig slut på något sätt.
Men himla glad också.
Du har sett att det är en stor Lars Tunbjörk grej i Borås nästa vecka va?
Spännande.

Så roligt med workshopen också, nu är den verkligen full kan jag lova.
Men jag tror jag ska fixa en till efter årsskiftet eftersom intresset varit så stort.

Men nu ska jag göra annat, vi hörs.
Se den här fina filmen så länge.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden