tisdag 11 mars 2014

Också en hotellutsikt

Men säg såhär då.
Det blev ett himla flängande för mig ett tag här nu.

Via Stockholm i fredags vidare mot Sundsvall och Årets Bild.
Ner till Stockholm igen på söndagen för att flyga upp till Luleå på eftermiddagen.
Föreläsa mellan 9-16 på måndagen och sen hem igen på måndagskvällen.

Ganska slut nu faktiskt, det tar på krafterna det där.

Fint att träffa Linda Wikström igen, hon är en fin inspiration.
Hämtade mig på morgonen och så körde vi till Piteå där jag föreläste och sen full fart till flygplatsen igen.
Kallax.
Kom 20 minuter innan take-off.
Lugnt och fint.

Bilden visar för övrigt min hotellutsikt i Luleå som jag aldrig hann se men i sann "Leif Å Andersson-anda" tog jag den åtminstone.

Som du såg så strömmar det in åsikter om Årets Bild och du såg Per Lindströms text lite längre ner här, eller hur.
Jag har inte riktigt samlat mig för det där ännu, det är alltid en speciell känsla efter tävlingen.

Många tipsar om den här kyss-filmen med 20 par som inte känner varandra som ska kyssas.
Se den du också.
Här.

Jonas Lindkvist den lilla lurken fick åka och träffa VSK-bandy idag.
Stort, har själv spelat i laget.
Men det var ett tag sedan.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

En radioröst försvann under dagen.
Det känns så tragiskt, en kollega blev skjuten, bakifrån dessutom.

Vilken dag det blev.
Fy.

Inga kommentarer:

Om mig

Malmö, Skåne, Sweden